naglowek

naglowek

19 kwietnia 2014

Wielkanoc w USA

Heeej <3

Nareszcie mamy Wielkanoc! Kocham ten czas, wszystko jest zielone, pogoda piękna iii…. wakacje coraz bliżej.

Prosiliście mnie, żebym Wam napisała coś o świętach w USA, więc popytałam trochę znajomych i dziś mam dla Was notkę na ten temat.

Ogólnie w Ameryce święta obchodzi się dosyć skromnie jak na Amerykanów. Bardzo dużo osób nie obchodzi Wielkanocy, właśnie w tym połowa moich znajomych. Jak wiadomo, każdy tutaj wierzy w co innego i ma inne tradycje.

W sklepach jak zawsze pojawia się szał na kolorowe jajka i zające.

Jest taka tradycja w nie których domach, że rodzice chowają jajka dzieciom, a oni muszą je znaleźć.

Ogólnie większość rodzin po prostu spędza ten dzień razem, wspólne śniadanie, obiad itp. Z reguły wychodzą do jakiś restauracji. Oczywiście ich domy są przystrojone ze wszystkich stron.


Świętują tylko jeden dzień NIEDZIELA i to wszystko. W poniedziałek i sobotę wszyscy normalnie pracują.

Święta tutaj naprawdę nie umywają się do świąt w Polsce. Nie ma czegoś takiego jak święconka, dzielenie się jajkiem ani nic. Gdy właśnie rozmawialiśmy o polskich tradycjach w szkole wszyscy byli naprawdę nimi zachwyceni.

Amerykanie nie przywiązują tak dużej wagi do tego święta, dlatego obchodzą je raczej w mniejszym gronie.



To chyba na tyle w tym temacie. Tak jak mówiłam to nie jest dla nich jakieś wielkie święto. Jeżeli zapytacie jak ja obchodzę święta to mamy typowo polskie tradycje. :)

Oczywiście skoro już jesteśmy przy Wielkanocy to chciałabym Wam życzyć wspaniałych świat, abyście spędzili ten czas w rodzinnym gronie. Najedzcie się i oczywiście mokrego śmingusa ( mój ulubiony dzień *____* )



No i na koniec wspomnę jeszcze, że nareszcie mam fanpage na fb . wohoh w końcu :D jeśli jeszcznie nie zalajkowaliście to zapraszam.




Sara xx

16 kwietnia 2014

Luźny dzien ze mną

Hej kochani!

Wczoraj odwołali nam zawody bo strasznie padało i przenieśli je na następny czwartek, czyli za tydzień mam zawody we wtorek i czwartek. UPS. Dziś miałam wolny dzień, nagrałam rano bardzo fajny filmik, a potem pojechałam ze znajomymi na naleśniki i na spacer do parku. Kupiliśmy też bilety na color run na czerwiec. Jeśli chcecie o tym osobny post to dajcie znać.





  
/ kurtka - klik/ 

Sara xx

14 kwietnia 2014

Spring break + dziennik emigrantki

Hej kochani!

Właśnie w piątek zaczęłam moją przerwę wiosenną. yeah! Pierwsze wolne od świąt bożego narodzenia i też ostatnie przed wakacjami. Mimo, że codzinnie mam treningi to i tak bardzo się cieszę. Nadrobie sobię YT, porobię porządki w pokoju i szafie i odpocznę trochę.



We zeszły czwartek miałam pierwsze zawody. Mega mi się podobało. Biegłam 2 razy 100m i 200m. Podzieli nas na grupy po 6 osób. W biegu na 100 m byłam 3 , a na 200m byłam 1 :D Po podsumowanie wyników z wszystkich dyscyplin nasza szkoła wygrała. Obie drużny bardzo siebie wspierały, więc nie było rywalizacji. Dziś mam kolejne zawody ( o ile nie odwołają przez deszcz ) . Biegnę 400m i 200m. 400m to troche dużo, ale mój trener powiedział, że musimy pchnąć do przodu, żeby widzieć efekty. Także trzymajcie kciuki! :D

/ sweterek - klik/ 

W tym tygodniu pracuję nad filmikami dla Was. Mam dużo zaplanowanego :D Mam nadzieję, że uda mi się wszystko ogarnąć.

Na koniec chciałabym Wam jeszcze napisać o nowej serii, która prowadze wraz z portalem mim24. Razem z nimi stworzyliśmy coś takiego jak " dzinnik emigrantki". Co 2 tygodnie w niedziele będzie tam pojawiał się mój artykuł w którym będę opowiadać Wam o przygodach w USA, o tym co mnie spotyka. Ostatnio pisałam o moich przygotowaniach przed wylotem. Co 2 tygodnie postaram Wam się podrzucać linka do artykułach. Jeżeli chcecie wyszukać starych artykułów wystarczy, że w wyszukiwarce wpiszecie " Dziennik emigrantki".

Tutaj macie link : http://mim24.pl/dziennik-emigrantki-nowy-rozdzial


Buziaki, Sara xx

11 kwietnia 2014

Nowe pędzle

Hej kochane :)

Dziś post raczej dla dziewczyn, dlatego, że pogadamy o pędzlach. Ostatnio wybrałam sobie ze strony sheinside pędzle. Byłam mega ciekawe jak będą one wyglądały, czy są miękkie i przed wszystkim warte swojej ceny. Zamówiłam sobie 2 zestawy. Pierwsze są to typowe pędzle do makijażu twarzy: podkład, korektor itp. Jest to zestaw 10 pędzli i powiem wiem, że byłam zaskoczona bo pędzle są wykonane dosyć porządnie . Zdążyłam użyć już 2 te pędzle i są okej. Ciekawa jestem jak będzie z ich myciem.



PĘDZELKI - KLIK

Drugi zestaw jest typowo podróżny. W okresie wakacji będę bardzo dużo podróżować i chciałam właśnie taki cały set pędzli, który zajmie mi mało miejsca. W tym zestawie są 22 pędzle. Za pomocą tego zestawu można wykonać cały makijaż. Są mega miękkie,ale też delikatne i wydaje mi się, że nie  przeżyją wielu myć, dlatego będę ich używała tylko w czasie podróży. Wydaje mi się, że jest to fajny zestaw pędzli dla osób, które zaczynają swoją przygodę z makijażem. Dla osób, które stawiają na jakość i znają się bardziej na makijażu , nie polecam. 




PĘDZLE - KLIK

Napiszcie mi czy kiedyś miałyście te pędzle i jakie pędzle są waszymi ulubionymi i co mi polecacie!

Sara xx



8 kwietnia 2014

Wiosenny dzień - OOTD

Hej kochani! :D

Dziś mam dla Was OOTD. Pokaże Wam jeden ze stroi który nosze na co dzień do szkoły. Wygoda to podstawa :D






/ bluzka - klik / spodnie - zara / buty- vans/ zegarek - geneva/ czapka - vans/


Sara xx 

5 kwietnia 2014

Wspomnienia - wystrój pokoju

Hej kochani! :)

Ahh weekend :D nareszcie mam czas, żeby coś na luzie napisać. Jak wiecie mój pokój cały czas jest w "przygotowaniach" i jeszcze nie jest skończony. Ciągle nad tym pracuję, żeby w wakacje w końcu nagrać dla Was room tour.

Ważną rzeczą u mnie w pokoju są zdjęcia. Jak zobaczycie mój pokój to napewno zauważycie. Jedna z ścian w moim pokoju była planowana bardzo długo i były tam jakieś zdjęcia ale to nie było to czego szukam. Z pomocą przyszła mi moja widzka Natalia, której bardzo dziękuję. ZDJĘCIA INSTADRUCZKI. To jest to. Moje pochodzą z strony http://www.malestudio.pl/oferta/fotokwadraty. Ja dokładnie posiadam zestaw 60 zdjęć.


W zestawie dostałam jeszcze sznurek + spinacze, ale niestety w moim pokoju nie ma na tyle miejsca, żeby je powiesić.



 Efekt końcowy bardzo mi się podoba. Wiem, że nie do końca równo haha ale z moimi umiejętnościami jest bardzo dobrze.


Napiszcie mi co myślicie i czy byście coś zmienili.
Jeszcze raz dziękuję Natali za pomoc <3

Sara xx

2 kwietnia 2014

Co blog powinnien mieć , żebym go czytała?

Hello!


Ostatnio często dostaje Wasze emaile , w których wysyłacie mi linki do Waszych blogów i pytacie o rady, co moglibyście zmienić itp. Postanowiłam, że napisze na ten temat post, żeby odrazu odpowiedzieć na wszystkie pytania. Co przyciąga ludzi do czytania bloga? Co ja osobiście lubię czytać?

1) ZDJĘCIA - szczerze mówiąc dla mnie jest to najważniejsza rzecz. Zawsze wchodząc na bloga pierwsze co robię to patrze na zdjęcia. Lubie jak są one w dobrej jakości, wyraźne. Uwielbiam oglądać outifty, ale też zwyczajne zdjęcia. Kocham blogi norweskich dziewczyn. Nigdy nie czytam notek haha bo nie chcę mi się tłumaczyć, ale zdjęcia zawsze mają genialne.



2) DESIGN BLOGA - ważne, że jest żeby blog miał fajny, przejrzysty design. Nie lubię wyglądu bardzo skomplikowanego i ciemnego. Wole kiedy blog jest przejrzysty i wszystko widać wyraźnie. Nie polecam Wam dodawać jakiś ciemnych obrazków jako tło, dlatego, że zlewa się to z tekstem i nie fajnie to wygląda.

3) DŁUGOŚĆ NOTEK- uwielbiam kiedy ktoś pisze notki, krótkie i treściwe. Czyta się je o wiele lepiej. Nie rozpisujcie się na 100000000000 słów. Ja na swoim blogu lubię oddzielać teksty, żeby nie był to jeden długi ciąg. Możecie też wstawić zdjęcia w środku notki.

4) STYL PISANIA - łatwy do rozumienia, bez jakiś szalonych słów. Chyba każdy wie o co chodzi :D

5) Na koniec dosyć ważny punkt. Nie piszcie na siłę. Jeśli nie macie weny na posty to nie dodawajcie nic. Osobiście nie cierpię czytać takich postów "żeby tylko było". Jeżeli złapie Was wena to napiszcie sobie parę postów do przodu. :D


/ koszulka - klik

To chyba tyle. Napiszcie mi co Waszym zdaniem blog powinien mieć, żebyście go czytali.